Bölüm anahatları

  • Mobil pazarlamanın anlamı, tüketicisiyle ürünlerini buluşturduğu, tanıtımını ve kampanyalarını duyurduğu mobil platform olarak düşünülebilir.     Amaç belirleme:Amacınız özgün, ölçülebilir, başarılabilir, gerçekçi ve zamanlaması uygun olmalıdır.Mobil pazar araştırması: Mobil pazarında alacağınız yeri çok iyi belirlemeli ve mobil pazarındaki rekabet edilen firmalar iyice araştırılmalı.Mobil reklam platformu seçimi: SMS, MMS, Mobil web sayfası, sosyal medya gibi platformların hangilerinden yararlanılacağına iyi karar verilmeli.Ulaştırmak istenilen mesajın tanımı: Ulaşmak istenilen hedef kitleye ürün, kampanya tanıtım içeriklerinin iyi belirlenmesi gerekir. Mobil pazarlama ile;

    Ulaşmak hiç olmadığı kadar kolay
    Kitlesel değil kişisel
    Hedef kitleye anında ulaşım
    İnteraktif
    Yüksek müşteri sadakati
    Geri dönüşümün ölçülmesi
    Yüksek geri dönüşüm oranı
    Düşük maliyet
    Yüksek etki gücü