Bölüm anahatları

  • Kullanıcıların kültürel özellikleri değerlendirildiğinde ilk kullanıcıların, üniversiteler, araştırma şirketleri ve askeri kurumlarda çalışan teknik ağırlıklı kişiler olduğu görülmüştür. Elektronik topluluklar zaman içinde yeni alt kültürler ya da yepyeni kültürler yaratacaktır. İnternet uluslararası sınırları olmayan ve değişik birçok kültürün, alt kültürün bir araya geldiği bir ortamdır. Bu nedenle pazarlama stratejisi oluştururken, hedef kitledeki potansiyel müşterileri belirleyebilmek için, öncelikle bağlantıların demografik özelliklerinin belirlenmesi gerekmektedir. Online tüketici satın alma davranışlarına bakıldığında,
    •Zamandan tasarruf etmek,
    •En uygun fiyata ulaşmak,
    •İstek ve ihtiyacı doğrultusunda kendisine en uygun ürünü bulmaktır (Punj, 2011: 134).
    •Web Sitesinin Tasarımı
    •Web sitelerinin kolay kullanımları
    •Karşılıklı etkileşimin sağlanmasının mümkün olduğu görülmektedir.