Ana içeriğe git
Ankara Üniversitesi Açık Ders Malzemeleri
Kullanıcı adı
Şifre
Giriş yap
Ana sayfa
OCW / English
E-Kütüphane
Akademik Arşiv
KVKK
Dersleri ara
Gönder
Konu özeti
Genel
Öğr.Gör.Sabri Serkan KIZILSU
URL
Çalışma Planı
Kaynak
Ders İzlencesi
Kaynak
1.Dersin tanıtımı, amacı, yöntemi, malzemeleri,Öğrenme Yaklaşımları ve Kuramları
GİRİŞ
Kaynak
2. Pazarlama Kavramı, Pazarlama Sitemi
Kavramlar
Kaynak
3. Pazarlama Sistemini oluşturan çevre katmanları, temel pazarlama stratejileri
Pazarlama Sistemi
Kaynak
4. Hedef Pazar çalışmaları ve Pazar bölümlendirme
Hedef Pazar Çalışmaları
Kaynak
5. Pazar araştırmaları ve sürecin temel basamakları
Pazar Araştırma Süreci-1
Kaynak
6. Hedef Pazar ve alıcıların özellikleri satın alma aşamaları pazara uygun pazarlama
Pazar Araştırma Süreci-2
Kaynak
7. Hizmet pazarlaması,Hizmetin Özellikleri
Hizmet Pazarlaması
Kaynak
8. Hizmet sektöründe insan faktörü,Kendini ifade etme, Etkili Konuşma
Kendini İfade Etme ve Etkili Konuşma
Kaynak
9. Hizmet sektöründe başarı analizi ve 7S modeli
7 S Modeli
Kaynak
10. Hizmet pazarlamasında genişletilmiş pazarlama karması elemanları
8.s ve İş gücü Planlama
Kaynak
11. Bankacılıkta Pazarlama-banka ürünleri ve özellikleri, pazar araştırmaları, pazarlama politikalarının boyutları
Bankacılıkta Pazarlama-1
Kaynak
12. Bankacılıkta pazarlamada önemli noktalar fiyatlama, kurumsal ve bireysel pazarlama
Bankacılıkta Pazarlama-2
Kaynak
13. Sigorta pazarlaması, sigorta pazarlama bileşenleri, satışın planlanması, dağıtım kanalları
Sigorta Pazarlaması
Kaynak
14. Satış temsilcileri, müşteri bulma, satış gerçekleştirme, satış sonrası stratejiler, Dağıtım Kanalları
Sigorta Sektöründe Satış ve Satış Temsilcileri ile Müşteri Bulma Yöntemleri, Sektörde Dağıtım Kanalları
Kaynak
Geri