Konu özeti
Konu 2
Çakır, Ö. (2013). Teacher Candidates and Teachers’ Opinions on Personalized Teaching (Öğretmen Adayları Ve Öğretmenlerin Kişiselleştirilmiş Öğretime İlişkin Görüşleri). Global Journal of Human Social Science Linguistics & Education 13 (6). 15- 19. Online ISSN: 2249-460x & Print ISSN: 0975-587XKonu 3
Kayaaslan, T. ve Çakır, Ö. (2017). Türkçe Öğretiminde Kişiselleştirilmiş Alıştırma Soruları Kullanmanın Öğrenci Başarısına Etkisi (The Effect of Using Personalized Turkish Practice Questions on Student' Achievement). Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Dergisi, 50 (1), 19-42. http://dergiler.ankara.edu.tr/dergiler/40/2211/22962.pdf. P – ISSN: 1301 – 3718, E – ISSN: 2458 - 8342
Konu 4
Doğan, P. ve Çakır, Ö. (2019). İngilizce Öğretiminde Kişiselleştirmenin Üniversite Öğrencilerinin Başarılarına Etkisi ve Uygulamaya Dair Öğrenci Görüşleri, Manas Sosyal Araştırmalar Dergisi, 8 (4): 3266-3285. ISSN: 1694-7215. https://dergipark.org.tr/tr/pub/mjss/issue/49340/528211
Konu 5
Çakır, Ö. Mete, F. & Kantos, Z. (2019). Kişiselleştirilmiş Öğretimin 5N1K Tekniğinde Başarıya Etkisi (Successful Impacts of Personalızatıon In 5W1H Technique). Adıyaman Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi. 12 (33). ISSN: 1308–9196 https://doi.org/10.14520/adyusbd.607192.
Konu 6
Mete F. Çakır, Ö. & Acar, S. (2018). Türkçe Metinlerde Kişiselleştirmenin Okuduğunu Anlamaya Etkisi (The Effect Of Personalization On Reading in Turkish Texts). IV. INES Uluslararası Akademik Araştırmalar Kongresi (IV. INES International Academic Research Congress). 30 Ekim – 3 Kasım 2018. Alanya/Antalya/Türkiye.
Konu 11
Verilen Örnekler Doğrultusunda Hazırlanan Kişiselleştirilmiş Ders İçeriklerinin
Okul Ortamında Uygulanması
Konu 12
Verilen Örnekler Doğrultusunda Hazırlanan Kişiselleştirilmiş Ders İçeriklerinin
Okul Ortamında Uygulanması
Konu 13
Verilen Örnekler Doğrultusunda Hazırlanan Kişiselleştirilmiş Ders İçeriklerinin
Okul Ortamında Uygulanması