Topic outline

  • Dersin Genel Görünümü

  • Öğrencilerle Tanışma ve Dersin Akışı Hakkında Öğrencilere Bilgi Verme.

  • Halkla İlişkilerde Kampanya Kavramı. Kampanya Kavramının Etimolojisi ve Modern Kampanyaların Özellikleri.

  • Kampanya Aşamalarını Tanıtma. Bu Çerçevede Araştırma ve Analizin Önemi.

  • İkinci Aşama Olarak Stratejik Planlama

  • Üçüncü Aşama ve PR-Konsepti

  • PR Konsepti Çerçevesinde Medya ve Reklam Mecralarının Açıklanması ve Örnek Uygulama

  • Kampanyada Dördüncü Aşama Olarak Uygulama

  • Kampanyada Bütçeleme, Zaman ve Etkinlik Tablolarının Hazırlanması. Örnek Uygulamalar

  • Kampanyanın Beşinci Aşaması ve Denetleme/Değerlendirme

  • Denetleme/Değerlendirme Yöntemleri: Biçimsel-İçeriksel

  • Kampanyanın Sonuçlar ve Hedefler Bağlamında Değerlendirilmesi ve Kullanılan Yöntemler. Öğrencilerin Hazırladığı Kampanyaların Jüri heyeti Önünde Sunumu.

  • Yeni Medya ve PR

  • Yeni Medyanın Olanakları: Etkileşim, Sürekli Bağlanma, Parçalı Okuma. Halkla İlişkilerde Kampanyanın Geleceği